L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

dilluns, 11 de gener del 2010

Això val 200.000 euros? O preguntar no és ofendre


Sempre havíem pensat – i que conste que la gent de La Cotorra no som els únics en el poble- que les obres denominades “de Repavimentación Paseo Lepanto, Plaza acceso Casa de la Cultura” anava a incloure també la remodelació de la zona infantil que hi ha a l’entrada del Passeig Lepant.
Eixa idea se l’havien feta molts del poble- confessem que nosaltres també- en vore la quantitat prevista per a les obres: 200.000 euros.
Fins i tot es confiava que es farien el darrer moment, després de festes, però el termini va acabar el dia 31 de desembre del 2009, i ja és definitiu que res de res.
No anem a dir res sobre la qualitat, conveniència, bondat… o la mateixa necessitat de l’obra feta, perquè ja ho hem comentat en altres noticies. Només dir que, al igual que molta gent que ens ha fet arribar els seus comentaris, preguntem: 200. 000 euros val això??

2 comentaris:

home pudent ha dit...

an eixos diners 20 families aturades averen pasat l'any aixo si que avera segut calitat i bondat.

falcó ha dit...

I més. Total és posar-li uns zeros més a la dreta, i ja està. El preu de les coses és relatiu i no té res a veurte amb el valor de les coses. Si entre dues persones, entitats o empreses hi ha enteniment, les coses van molt bé. Exemple:

Fulano- Què em costarà això?
Vengano- Això podrà costar-te... Tant!
Fulano- Eu! Aquell m'ha dit que m'ho faria més barat.
Vengano- Això no és res. Jo t'ho faig al preu que tu em digues.
Fulano- Doncs, això m'agrada més.
Vengano- Ala. Parla per eixa boqueta.
Fulano- Mira. Fes-ho per tant! I a mi em dones tant! Però m'ho fas en B i que no s'entere ningú.
Vengano- D'acord. Tranquil, que això està fet.