L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.675
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES:46.657

dilluns, 28 de maig del 2012

INFORME: Al voltant de 24.000 milions d'euros per a Bankia



La premsa ha publicat la forçada dimissió de Rodrigo Rato de la Direcció de Bankia, i ho va publicar com un gest altruista “por el bien de la entidad”. La realitat és una altra distinta, i un cop més se’ns vol engañar amb una mentira per a justificar l’entrega a l’entitat dels vora 24.000 milions que ahir anunciava la premsa. I després ens retallen en Educacio i Sanitat!!

No s’ha dit que a més del dimitit dimitido Rodrigo, que tothom coneix, també treballen en eixa entitat:

Santiago Alarcó Canosa. Consejero de Deoleo en representación de la Sociedad  de Promoción y Participación Empresarial Caja Madrid. Alarcó es excuñado del presidente de Bankia, Rodrigo Rato y hermano de Ángeles, recientemente nombrada Presidenta de Paradores Nacionales.

Claudio Aguirre Pemán. Consejero de Caja Madrid. Primo de Esperanza Aguirre Fue el responsable de Merrill Lynch en España y Portugal.


Juan Chozas Pedreño. Director de Recursos de Bankia. Ex secretario general de Empleo y Relaciones Laborales durante los gobiernos de Aznar. Colaborador entusiasta de
 FAES.
Jesús Pedroche Nieto. Vocal Banco Financiero y de Ahorros del Grupo Bankia. Ex Presidente de la Asamblea de Madrid. Ex Consejero del Gobierno Regional de Madrid.

Ricardo Romero de Tejada.Vocal Banco Financiero y de Ahorros del Grupo Bankia. ex Secretario General del PP en la Comunidad de Madrid. ExAlcalde de Majadahonda.


Mayte Jiménez. Esposa de Salvador Victoria, Consejero de Asuntos Sociales del Gobierno de Esperanza Aguirre. Fue nombrada consejera de Caja Madrid Pensiones, empresa participada por Bankia, el 9 de junio de 2009.


Nieves Alarcón Castellanos. Esposa del ex Secretario General del PP madrileño, Francisco Granados y actualmente Senador. Fue nombrada en el año 2008 Consejera de Caja Madrid Pensiones, empresa participada por Bankia.


Ángel Acebes. Ex Ministro del Interior del Gobierno de Aznar. Ex Diputado por Ávila. Vocal Banco Financiero y de Ahorros del Grupo Bankia.


Manuel Lamela. Consejero de Cibeles Corporación. Ex Consejero de Sanidad y de Transportes de Esperanza Aguirre. Ex Director de Gabinete de Rodrigo Rato en su etapa de Ministro de Economía. Presidente del Comité de Auditoría de Bankia.


Carmen Cavero Mestre. Cuñada de Ignacio González, Vicepresidente del Gobierno de Aguirre. Vocal del Consejo de Caja Madrid Cibeles. Consejera de Bankia.



Mercedes de la Merced. Ex eurodiputada y ex Teniente de Alcalde del Ayuntamiento de Madrid. Vocal Banco Financiero y de Ahorros del Grupo Bankia.


Estanislao Rodríguez- Ponga. Ex Secretario de Estado de Hacienda con Rodrigo Rato. Vocal Banco Financiero y de Ahorros del Grupo Bankia.


José Manuel Fernández Norniella.
 Ex presidente del Consejo Superior de Cámaras de Comercio. Ex Secretario de Estado de Comercio y Turismo . Vocal Banco Financiero y de Ahorros del Grupo Bankia.
Mercedes Rojo Izquierdo. Vocal Banco Financiero y de Ahorros del Grupo Bankia.Ex asesora de Esperanza Aguirre.

Maria Zaplana Barceló. Hija de Eduardo Zaplana. Becaria en Caja Madrid.


Elena Pisonero. Consejera de Caja Madrid. Ex jefa de Gabinete de Rodrigo Rato. Ex Diputada y en la actualidad Presidenta de Hispasat.


Angel Acebes va dimitir fa poc quant va ser nomenat conceller d’Iberdrola

Aquesta es l’oligarquía que domina Espanya, i Banka és només un exemple. Ara el govern la “rescatara” amb més de 20.000 milions d’euros de diners públics. ¿Què ha passat amb la reforma financera feta pel Govern fa poc? Simplement que no ha funcionat, com no sembla ser que vagen a funcionar les retallades per tot arreu, que només fan empitjorar l’economia dels espanyolets de a peu.

Si voleu entretindre-vos….  el que guanyen alguns: sindicalistes, populars, socialistes…











I tot això, sense nomenar els sous de Rodrigo Rato


O del seu col·laborador directe, el popular José Manuel Fernández Norniella 

http://www.bankia.com/Ficheros/CMA/ficheros/Bk_com_pdf_Manuel_Fernandez_ingles.PDF

-