L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

dijous, 31 de maig del 2012

L’alcalde de Tavernes, Jordi Joan, s’entrevista amb la presidenta de la Confederació del Xúquer, Maria Angeles Ureña, per tractar el projecte del riu Vaca




Jordi Joan es va reunir dimarts passat amb la presidenta de la Confederació del Xúquer, la suecana Maria Angeles Ureña, per abordar el projecte contra les avingudes del riu Vaca. No hem d’oblidar que encara que el projecte l’ha redactat i licitat l’empresa pública Acuamed, el riu Vaca està dins de la conca del Xúquer i per tant será la Confederació qui haurà d’estar damunt i vigilant de l’execució.

I al contrari del que va pasar la semana pasada amb la Delegació de Govern, en aquest cas la responsable máxima coneixia bé el problema i, és que no podem oblidar que és veïna nostra per ser de Sueca, com el diputat de Compromís,  Joan Baldovi, que també el coneix bé el nostre problema. O siga, que Maria Angeles Ureña no el coneixia perquè cap polític local,  abans de l’alcalde, li ha anat a parlar res, sinó també perquè en la Confederació està tot l’expedient en ser una entitat molt implicada en el problema, primer per ser la responsable de les obres del cicle de l’aigua en la conca del Xúquer i després per la situació del Vergeret.

De la reunió poca cosa es pot dir que no sapiguem ja: no hi ha diners per executar-lo. Encara que la responsable va dir que es conscient del greu problema, tot es queda així per no haver estat inclós en el pressupost de l’Estat del 2012, gràcies al vot en contra del PP en el Congrés de Diputats.

¿Haurem d’esperar alguna plena, que el riu se’n torne a eixir com en el 1996 i el 2007 perquè ens facen cas? 
-

10 comentaris:

Enrique Estruch, Coordinador de Units x Tavernes ha dit...

Esperem que al menys es faça la mota de defensa de tot Tavernes , o com al mínim dels mínims i per a solventar el problema, la del Vergeret.

Perquè tot el projecte, sigam realistes, no el van a fer al no estar incluit en els PPGG del estat,,menys dona una pedra.

Juana Paloma ha dit...

Este Estruch és de cuidao. Intenta, com a estratègia política, fer creure que a ell la política no l'interessa, i sols fa que enmerdar i punxar als de dretes i als d'esquerres, per poder traure ell profit amb el partit que ha muntat amb membres de la seua família (dona, cosina, tio, etc.
Enrique, les ganes i ansies de poder t'han desfigurat, i han fet que sigues un friki social, de nivell local.
O en altres paraules, estas actuan com un hipócrita, com tans altres que sols s'omplin la boca en el poble això, el poble allò...i una bona merda, amb perdó.
A tu el poble t'importa menys que una bufa de pato. El que vols es tornar a figurar, i a vore si axí arribes a ser algú.
Ja ho vas intentar en Unió Valenciana, i no ho vas aconseguir. Ho vas intentar en Opció Nacionalista i no ho vas aconseguir. Ho vas intentar en UPyD i no ho vas aconseguir. I ara ho vols aconseguir amb UxT, i crec que la història va a continuar.
Dius que Manolo i Jordi deurien haver anat junts. T'ha faltat dir, que deurien d'haver-te avisat per anar els 3 juntets de la maneta.
Enrique, creus que la gent és tontalcul?
Però si t'has prodigat tant en les xarxes donant caguera, ara dic açò, ara dic el contrari, esta és la meua postura, estos son els meus ideals, i si no vos agraden, en tinc d'altres, com dia Groucho Marx, que has i fas el ridícul constantment.
I per acabar d'arredonir-ho, el montes una figa de blog que l'únic que fas és copiar noticies de mitjans de comunicació i utilitzar-les, repetir-les, publicar la mateixa noticia dos o tres vegades i en cadascuna d'elles, posar una opinió diferent.
Jo estic fins la figa, t'ho dic sincerament, de llegir les tonteries que dius, i tan mal escrites que fan ganes de plorar.
Al principi, ho llegiem, i diem, va, si l'home està aburridet, que es torbe així, va. Però és que al final jo no se que t'has pensat, Déu!.

Deixa de punxar i provocar als partits del poble, que ja ho tenen prou aspre, per a que vinga un tocacollons que es pensa que es l'Ante por l'Ante i el Rei Caguerol, i va de salvapatries o messies de mig palm.

Mira, si que vas a fer que Tavernes s'unisca, ja voràs. Vas a unir al poble tots contra tu, bandarra. Listo de playa.

Saps que te dic? Que xapó per este Ajuntament, que sense un puto euro, estan fent més que la colla d'abans amb tots els diners del món.

Per cert, dius que no traurà res el govern municipal perquè no manen els del pp.

Pero Enriquito, que van traure els del pp els anys que estigueren manant? I que creus que trauran ara, si a Manolo sols el coneix el president de la Dipu i li va donar llastima que estiguera aturat i li va buscar feina d'assessor cobrant 3.000 eurets al mes que paguem tu i jo i tots els valencians?

Saps que el dic, que et multipliques per cent, i així tocaràs molla d'ací tres anys. Tu continua fent el quàdruple joc que fas, que igual tens sort i no et veuen la jugadeta que estas fent. Supose que deu hi haure gent com tu en el poble. I ja saps el que es diu: Dios los cria, i ellos se juntan.

Fiuuuuuuuu! que descansà m'he quedat! Em sap greu, però algú deu de dir-te les veritats. Ara plores un poquet i "acas" tornes a tindre un poc de trellat.

Que ja està bé, home.Coordinador. I d'ací poc, Secretario y Candidato Palomo, yo lo guiso y yo me lo como.

Jo soc Juana Paloma. Mires per on mires, soc de goma.

Anònim ha dit...

Perdoneu, però algú ho havia de dir... Tens tota la raó Juana, al principi donava llàstima i tot, xo ara dóna caguera. Per cert t'has quedat agust...jejeje

Anònim ha dit...

Quanta rao tens xiqueta

Manel ha dit...

A vore si jo també tinc raó.
Massa vegades discutim i enraonem més del que diu o no diu Estruch que del tema que ens proposa La Cotorra.
Mireu ací mateix. Molts pocs comentaris al tema del riu i del projecte.
L'arbre ens impedeix vore el bosc?

Enrique Estruch, Coordinador de Units x Tavernes ha dit...

Tota la raò per a Manel i als demés, seguiu atacant-me, que gran favor em feu, doncs la gent moderada i no vosaltres, , gràcies a deu , es la que tinc darrere meua.

Que som un partit familiar ? No , de moment sols, entereu-se be abans de parlar, una plataforma ciutadana, i més val pocs i bons que molts i roïns.

Que si eu intentà en UV, ONV, UPyD... doncs no, pregunteu a qui vullgau si he volgut mai exixir en les llistes en llocs d'eixida : Al revés, tot el contrari, ahí teniu a Llucia per a preguntar-li, es afí a vosaltres i per tant, crec serà de la vostra confiança.

I si a més de criticar llegiu un poquet i no sols els blogs que vos agraden, de UPyD me'n eixit per anvantposar el benefici de Tavernes per davant de les idees.

Que si soc un friki ? Els 400 i pico administrats per mi no eu creuen així, ni tampoc els membres de la EPA de la que soc assesor legal i la meua dona tresorera, ni els pares del Patronat , on he segut fins a que meu he deixat, secretari durant 8 anys del AMPA, ni els partits, i eu dic en plural, que m'han ja insinuat que vaja amb ells per a que no continúe fomentant una coalició d'independents...

A vore si resulta que els frikis sou vosaltres !!!

Això o es que el poble està ple de frikis ,una de dos.

Si defendre per damunt d'ideologíes el be del meu poble es ser friki, jo el friki més gran : No patiu, en tres anys les urnes, als que donem la cara, ens ficaràn a cadascù en el seu lloc: A vosaltres no, tranquils, com no doneu la cara mai, so-covards.

Quant he dit jo que la política no m'interessa? No m'interessa esta política actual, la de les idees per damunt del be del poble, eixa es la que no m'agrada ni a mi ni a tots els que tinc darrere apoyant el meu projecte.

Avisar-me Manolo i Jordi a mi ? No, ja m'avisarà Jordi per anar amb ell i Carmen al IVVSA per a tractar de solventar el tema de la cotxera a fer en els baixos de la finca que administre en Riu 9 : Ja veus,un friki acompnyant al Alcalde i a Carmen a València, quina imatge del ciudatà de Tavernes !!!

En quant al blog, es titola" De reflexions", i, sí, efectivament copíe noticies i les comente amb el fi de fer reflexionar a la gent sobre elles : una mitjana de més d'un centenar de frikis , i en augment, em seguixen cada dia.

I per últim Juana, ja el dediques diréctament al insult : seguix, seguix, favor en fas.

Però be, ja haveu conseguit el que perseguiu : Tapar el que Manolo li està guanyant la mà a Jordi en este tema.

S'enrecordeu de la cançò de Chenoa que diu "Cuando tu vas, yo vengo de allí, cuando yo, voy tu todavía estàs aquí ..." ?

Doncs això està passant-li , i es normal pel partit del que forma part cadascù d'ells i qui mana en València, a Jordi en este tema.

Menys mal que ell no es com vosaltres i de vers en quant es para a parlar amb este friki i fins i tot li pregunta la seua opinió sobre els temes candents : Si,pregunteu-li de que parlarem una bona estona fa dos Diumenges, pregunteu-li, però desprès digau la veritat del que vos conta.

I ara, si vos pareix, entrem ja en el tema del article : Lo important no es si va este o aquell, lo important es , faça qui faça la feina, el tema es solvente, i evidenment Manolo te ventaja per el dit.

Ale, TiB, coloma i companyía, que a este pas no aguanteu els 3 anys que ens resta i com isquera de concejal, que no crec doncs no es la meua idea el encapselar cap de llista, ja vos dona un soponcio definitiu, i no voldría fer-li mal a ningù, ni siquiera als desgavellats com vosaltres.

La Cotorra de la Vall ha dit...

Sr. Estruch:

Nosaltres, la gent de La Cotorra, li agrairíem que no generalitzara, que no no parle de "vosaltres" i coses semblants en sentit general, incloent a tots els lector i comentaristes i a tots els que portem La Cotorra, tant ací com en el faceboox i demés.

La Cotorra, igual que no es fa responsable dels comentaris de vosté, no és fa responsable dels de la resta de lectors.

I vosté gasta massa això de "vosaltres" i ens posa tots als mateix sac, cosa que no ens sembla ni exacta ni correcta, ni menys quant ací ens llig i participa amb comentaris gent de molts colors, ideologies i pensament.
Per tant, conteste a qui corresponga, però per favor no generalitze.
I deixe tranquil al Sr. Vidal i les seues gestions. Tot el que conseguesca pel bé Tavernes benvingut siga. I ja es posarà ells les madelles, tranquil, que no caldrà li les pose vosté.

Amb afecte

Enric el friki ha dit...

D'acord, en endavant distinguiré entre els degavellats com la Juana la loca, perdó la coloma, i la resta de cometaristes que es mereixen el meu respete sempre i quant ells el timguen en mi.

I si jo li pose o li lleve medalles a Manolo es cosa meua en tot cas.

Lo que em pareix de traca, com administrador de un altre blog, es que vostés, com a editors o administradors, es claven en temes com este,contestan-li sobre el fons a un comentarista en la seua brega, per vostés permitida, desigual amb altre o altres comnetaristes :

Deuríen de ser neutrals o al menys no permetre que des de el covard anonimat es taque l'imtage de qualsevol altre comentariste, perquè éste cau en clara indefensió.

De fet estic pensant seriosament en deixar d'escriure amb nom i cognoms en este blog, però per altre costat en quant obrin la boca estos desgavellats, puje com el pa, tinc més entrades en el Quadern, i més gent m'apoya pel carrer, llavors no se que fer, perquè el que en passa açí sols en passa en altre blog, de la derechona.

També amb l'afecte que saben molts de vostés que es tinc, atentament, Enrique el friki.

La Cotorra de la Vall ha dit...

Efectivament no ens ha passat pel cap llevar-li el dret que li pose medalles a qui vulga i com vulga.

Per si no ens havíem explicat bé, aclarim que nosaltres ens referíem en un context concret i una noticia concreta: La Cotorra que no cal dir com pensa i que pensa sobre les polítiques del PP (la valoració de les persones com a tals no ho toquem) i una noticia que donava informació d'una gestió de l'alcalde, que no de les gestions del PP para posar-li medalles al Sr.Vidal.
Que això ho faça un comentarista arreu, considerem que bé val, però que la lloança vinga d'una persona amb l'experiencia política de vosté, i d'un senyor que s'autoproclama coordinador d'un grup ciutadana que vol presentar-se a les elecciones, i per tant oponent polític del PP i tambe dels demés partits... que vol que diguem i pensem?

I per favor, no ens diga eixa cançoneta de les persones i el bé de Tavernes que això no s'ho creu ningú.

També li hem de dir que els comentaris son moderats i moderats vol dir que nosaltres hem de procurar que no se n'isquen del que es tracta, etc.

Prove vosté a fer un comentari lloant la gestio del tripartit i del seu alcalde en els blocs de la dreta - com vosté els diu a vore si li'l publiquen. Nosaltres si li l'hem publicat eixe i altres.

Salutacions.

Enrique Estruch, Coordinador de Units x Tavernes ha dit...

Efectívament he sofrit la censura en blogs d'eixa tendència, i espere no sofrir-ho en este,sería molt greu el equipararse, a la baixa, amb l'intolerància d' aquells que ens voldríen callats i sotmessos.

I em sorpren el que vostés en contesten que moderen el que no s'isca del tema tractat en l'article:

I que es el ha fet la senyora coloma en el comentari i els que l'aplaudixen ? A excepció del senyor Manel, això, no tractar ni una línea del fons, i vostés eu han permés, i a més per part d'un anónim/a contra una persona concreta amb nom i cognoms.

Per que en ningún lloc d'eixe comentari parla del tema tractat, jo si eu faig en el meu primer comentari , i a partit de ahí, canya al mono que es de goma, ni una sola línea sobre el tema de fons, a lo que estem ajudant vostés i jo ara mateix, amb les répliques i contrarépliques.

Així que, si els pareix, zanjem, almenys entre vostés i jo el tema, i es pregue que efectívament no permitisquen que este blog, el qual enveje com a editor d'altre en quant la seua qualitat en el fons i en la forma, es convertisca en un arma d' atacar a algú perquè sí, sols per ficar el nom ja es suficient, no importa el que diga, com m'ha passat ja en diverses ocasions, com vostés ben ve saben.

Sols una última cosa : Per això que soc independent puc des de la meua neutralitat política i personal, criticar o loar a dretes, centro, esquerres, més a la dreta, menys o un poquet.

I no tinguen cap de ducte de que eu seguiré fent, però de seguir així, el que el ficar el meu nom servisca, i vostés eu permitisquen, per a posar-me de volta i mitja sense tractar el fons,fa que m'estiga plantejant el abandonar el meu principi de donarla cara així i tot me la partixquen, i pasar al covard anonimat. Per altre costat, eu torne a reiterar, , políticament m'interesa que eu facen, perquè a més atacs, més apoyos estic trovant entre els que, de presentar-me, seríen potencialment el meu electorat.

Que tinguen un bon Diumenge, jo m'en vaig a gaudir-lo, i si plou, ens sentarem a seguir fent blog.