L'equip de la "La Cotorra de la Vall" es reserva el dret a publicar o no les noticies o els comentaris rebuts si considera que són d'actualitat, aporten novetats o són punts de vista interessants i/o qualsevol dada, fet o circumstància que puga interessar en relació amb una noticia oferida. Els articles enviats i els d'opinió se signaran amb el nom real i domicili de l'autor, identificat amb fotocopia del DNI o equivalent. Si voleu fer-nos arribar qualsevol informació podeu usar el nostre correu electrònic: lacotorradelavall@gmail.com

PÀGINES LLEGIDES AHIR: 1.677
PÀGINES LLEGIDES EN AQUEST MES: 40.944

dimarts, 14 d’octubre del 2014

L'Ajuntament de Tavernes dota a la Policia Local d'un nou programa informàtic de gestió que agilita les tasques documentals i tràmits.




L'alcalde de Tavernes, Jordi Joan, ha explicat les característiques del nou programa informàtic i que com a tret important es centralitzar tota la base documental amb la qual cosa s'eviten retards i s'optimitzen tant les tasques diàries dels agents com les d'atenció als ciutadans.

Jordi Joan ha confirmat que "es tracta d’una ferramenta informàtica complexa que omple totes les necessitats policials. Permet el treball fàcil i ràpid, però deixant constància documentals de totes les tasques de forma centralitzada i usant un únic programa de gestió".

La màxima autoritat vallera ha recordat que les gestions de la Policia Local "comporten un volum elevat i molt variat de documentació, que és canviant amb el temps i segons les necessitats, però això és un programa totalment obert als canvis, que permet incloure noves plantilles i anar adaptant-los a les necessitats dels agents per optimitzar les tasques i millorar l'atenció al ciutadà."

El programa connecta les diferents àrees de la Policia Local, i els agents poden consultar la informació en temps real sense haver de buscar entre multitud de documents. Això facilita la presa de decisions més ràpides, l'optimització de les operatives diàries de cada agent i del comandament, a més de generar quadrants de torn de servei de forma automàtica, l'obtenció dels informes de memòria estadística anual policial, consulta de dades relacionades amb qualsevol persona inclòs a nivell intern, entre altres.

El programa de gestió permet confeccionar els informes, atestats, consultes, arxiu, al estar connectat al padró de vehicles, a la Direcció General de Trànsit i amb altres d’ús exclusiu policial.

El nou programa de gestió policial està adaptat a la Llei Orgànica de Protecció de Dades, per tant compleix els requisits assenyalats per la norma i possibilita la consulta del registre d’accessos i d’activitat.


Mòduls del nou programa i aspectes del servei policial que atén.

-  Agents: quadrants, vestuari, tauler anuncis, ordes de servici, registre...
-  Vehicles: atestats, butlletins denuncia, dipòsits....
- Administrativa: targeta armes, inspeccions, guals, animals, objectes perduts, desperfectes...
-  Violència de gènere: gestió expedients, ordes allunyament, informes, estadístiques...
-  Mediació policial
-  Multes de trànsit: procediment íntegres i publicació directa al TESTRA
-  Atestats: gestió integra diligències accidents, oficis al jutjat...
-  Ressenyes detinguts
-  Consultes: informes i registre
- Control dipòsit municipal de vehicles
-